3 gången gilt (?) !

Hello Hello !

sorry för jag inte bloggat på länge men har försökt få ihop plugg och familj / vänner så allt hinns med , så jag har direkt inte prioriterat bloggen, men nu ska jag försöka blogga så ofta jag kan,
för det är nämligen så att när jag inte bloggar får jag behov av att skriva av mig.
så vi gör ett nytt försök <3

iallafall , det har blivit mycket musik på sista tiden, ni får gärna också tipsa!
 förmodligen bloggar jag lite under dagen, sen blir det fest hos kusin !

på måndag blir det PARAMORE konsert !! woho :D

pusss & kram





Linkin Park/ Paramore :D - såååååååå grymmt bra!!!!!!!!!!!

ni kanske inte ser låten/vidion? isåfall försöker jag igen senare men min daator krånglar , sry

fixat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0